Plaćanje i isporuka robe
Isporuka naručene robe
Izabrali smo nekoliko načina dostave kako bi smo pokrili sve moguće scenarije. Od standardne isporuke putem nekoliko kurirskih službi, do prioritetne dostave idući dan. Takođe smo nastojali da uvrstimo dostave vikendom (subotom) putem državne pošte, kao i dostave praznicima u skladu sa radnim vremenom kurirskih službi i zakonskim regulativama. Takođe za ograničen broj lokacija vršimo dostavu vlastitim vozilom, a robu možete preuzeti i lično u našem skladištu.
1. Naručite proizvode i odaberite željeni način dostave.
2. Potvrda Vaše narudžbe i načina dostave će biti dostavljena na Vaš email.
3. Sačekajte isporuku prema predviđenom rasporedu za izabrani način dostave.
4. Preuzmite Vašu narudžbu.Za gotovinsko plaćanje, platite troškove pri preuzimanju.
Dostava robe
Standardna isporuka | Besplatna isporuka | Lično preuzimanje | |
---|---|
Standardna isporuka robe brzom poštom - radnim danima. | 11 KM |
Isporuka našim dostavnim vozilom. Dostupno za ograničen broj lokacija. | BESPLATNO |
Lično preuzimanje robe u našem skladištu. | BESPLATNO |
Isporuka robe naredni dan - radnim danima | Isporuka subotom | |
---|---|
Prioritetna isporuka naredni dan za narudžbe naručene do 16:30 h | 20 KM |
Isporuka vikendom (subota) - slanje robe petkom, državnom poštom. | 8 KM |
Za dodatne informacije o lokacijama dostave našim dostavnim vozilom, mogućnosti dostave vikendom i državnim praznicima ili za druge informacije vezane za isporuku robe možete nas kontaktirati svakim radnim danom od 08:00 – 17: 00 h.
Plaćanje robe
Gotovinsko plaćanje | Plaćanje na bankovni račun | |
---|---|
Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja robe, uz obračunate troškove dostave. | |
Avansno plaćanje na bankovni račun firme, uz obračunate troškove dostave. |
Online plaćanje bankovnim karticama | |
---|---|
Jednokratno online plaćanje karticama svih banaka. | |
Online plaćanje do 24 rate, podržanim tipovima kartica. |
Sva online plaćanja se izvršavaju putem sigurne 256-bit SSL konekcije sa najvišim standardima šifrovanja.
Provajder usluge Monri, garantuje dodatnu bezbjednost putem vlastitih sigurnosnih portokola.
Reklamacije, povrat i zamjena robe.
Rok za reklamaciju i povrat robe je 7 dana od preuzimanja robe.
Sve reklamacije se obrađuju isključivo po prijemu i pregledu reklamirane robe. Nakon pregleda kojim utvrđujemo postojanje kvara, oštećenja ili neispravnosti, pristupamo obradi reklamacije pri čemu vraćena roba može biti zamjenjena za identičan, ispravan artikal ili može biti izvršen povrat uplaćenih sredstava . Za rješavanje reklamacije na drugačiji način nas možete kontaktirati.
Artikli koji nisu reklamirani u roku od 7 dana podliježu standardnoj garanciji, a prema uslovima garancije navedenim na isporučenom garantnom listu.
Reklamacija neće biti uvažena u sljedećim slučajevima:
- Ako vraćenoj robi nedostaju dijelovi ili ambalaža u kojoj je isporučena
- Ukoliko je roba kupljena kod drugog trgovca
- Ukoliko je nestručnom ugradnjom/rukovanjem prouzrokovan kvar ili oštećenje
- Ukoliko je roba fizički oštećena usljed nepažnje pri rukovanju
- Ukoliko nedostaje fiskalni račun i/ili garantni list.
Povrat sredstava kupcu može biti izvršen gotovinski, na bankovni račun ili u skladu sa naknadnim dogovorom, a prema važećim zakonima.
Garancija i servis robe:
- Garantni rok za svaki uređaj je istaknut na garantnom listu
- Uslovi garancije su istaknuti na garantnom listu
- Garantni list je važeći isključivo uz fiskalni račun
- Svi uređaji tokom garantnog roka se servisiraju u ovlaštenom servisu, a prema proizvođaču uređaja.
- Rok za popravku uređaja je naznačen na garantnom listu, a u skladu sa važećim zakonskim propisima.
Kupac je oslobođen troškova servisa i transporta od-do servisa za uređaje u garantnom roku.
FAQs
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
MediaMax.ba - Online trgovina mobilnim telefonima, računarima i potrošačkom elektronikom
Bez obzira da li tražite novu ili polovnu/refabrikovanu tehniku, telefone, računare, laptope ili računarsku opremu i komponente, MediaMax je prava destinacija.
Širok asortiman, konkurentne cijene, stalne akcije – uz pouzdanu dostavu i bezbjedno plaćanje će učini Vašu online kupovinu brzom i lakom.
Plaćanje do 24 rate ili prilikom preuzimanja robe, karticama ili gotovinom, proritetna ili standardna dostava…izaberite, tu smo za Vas.